The beliefs of high school preservice teachers about their role in the development of students’ digital competence.

Notice bibliographique

Ntebutse, J. G., Bourgeois, C. et Lopez, A. (2018). The beliefs of high school preservice teachers about their role in the development of students’ digital competence. In T. Bastiaens, J. V. Braak, M. Brown, L. Cantoni, M. Castro, R. Christensen, G. Davidson-Shivers, K. DePryck, M. Ebner, M. Fominykh, C. Fulford, S. Hatzipanagos, G. Knezek, K. Kreijns, G. Marks, E. Sointu, E. K. Sorensen, J. Viteli, J. Voogt, P. Weber, E. Weippl et O. Zawacki-Richter (dir.), Proceedings of EdMedia: World Conference on Educational Media and Technology (p. 653-658). Amsterdam, Netherlands : Association for the Advancement of Computing in Education (AACE). 

Membres du CÉRTA impliqués

Jean Gabin Ntebutse
Charles Bourgeois

Centre d’études et de recherches sur
les transitions et l’apprentissage
Université de Sherbrooke
Faculté d’éducation
2500, boul. de l’Université, local A1-238
Sherbrooke (Québec) CANADA J1K 2R1

Téléphone : (819) 821-8000 #62424
Télécopieur : (819) 821-7962